Het bos in
met Chantal
Wanneer je weet dat er iets moet veranderen,
maar het pad nog niet gevonden hebt.
Hoi, ik ben Chantal en ik neem je graag mee het bos in.
Je staat vol in het leven, geeft alles maar je voelt dat het ergens wringt. Niet zo erg dat alles op instorten staat, maar genoeg om te weten dat de weg die je nu loopt niet de weg is die je wil blijven lopen. Misschien is het een keuze die je al een tijdje voor je uitschuift of voel je dat er iets moet veranderen, maar wat dan? Of misschien weet je diep van binnen dat jouw organisatie een andere koers moet varen, maar waar begin je?
Ondertussen ga je gewoon door. Want je wil graag hulp om los te komen uit deze situatie, maar je hebt geen behoefte aan een consultant met een stappenplan of een coach met een methodiek.
En daarom wil je het bos in met mij. Want ik hou je een confronterende spiegel voor en neem geen genoegen met het antwoord dat je al klaar had liggen. Ik bied je een gesprek dat je nog lang bij blijft.
Ik laat je niet wegkomen met de easy way out.
Ik ben opgegroeid op het Brabantse platteland.
Daar in het groen, voelde ik het al van kinds af aan: hoe we omgaan met de wereld klopt niet. En inmiddels begrijp ik waarom. We zijn losgeraakt van de natuur en daarmee van onszelf.
Het is mijn missie om die verbroken verbinding te herstellen, voor mezelf en voor de wereld om me heen. En daarbij kies ik meestal niet voor de gebaande paden. Zo richtte ik in 2013 Kromkommer op toen niemand nog over voedselverspilling praatte. Werkte ik mee bij 60 Europese voedselveranderaars tijdens mijn Peas of Me-camperreis. En zette ik onlangs alles op pauze om op stage te gaan bij de natuur omdat mijn hart mij dat vroeg.
Ik weet als geen ander wat het is om vanuit intuïtie te leven en telkens een nieuwe afslag te nemen. Ik weet hoe het voelt als je weet dat er iets moet veranderen maar nog niet wat. En ik weet wat er nodig is om de stap te zetten.
Tijdens mijn stage bij de natuur leerde ik het bos pas echt kennen. Het bos zorgt ervoor dat we loslaten, ons vrij voelen en dichter bij onze essentie komen. Het maakt het tot de ideale plek om jou op een liefdevolle manier het vuur aan je schenen te leggen.
Ga je met me het bos in?
"Ik stel de vragen
die een ander niet
durft te stellen."
Drie uur. Een gesprek
dat je niet snel vergeet.
Na een voorgesprek gaan we drie uur lang het bos in. We wandelen, staan stil, drinken een kop thee. Je bent er echt even uit, weg van de waan van de dag, de verwachtingen en het volle hoofd.
In die ruimte gaan we de diepte in. Ik luister naar jouw verhaal, stel de vragen die je misschien nog nooit gesteld zijn en houd je een kraakheldere spiegel voor. Samen brengen we in kaart waar je staat, wat je belemmert en welke paden er voor je liggen.
Een week later praten we een uur na. Want wat het bos losmaakt heeft tijd nodig om te landen.
Nadat je met mij het bos bent in geweest, weet je waar je staat. Je vóélt dat het anders kan. En je ziet de eerste stappen op de nieuwe paden die voor je liggen.
We wandelen in het Mastbos bij Breda, maar ik kom ook graag naar een bos bij jou in de buurt.
Jouw bijdrage: €995 excl. btw